Da bi implementacija Microsoft Dynamics NAV ERP poslovnog sustava i Microsoft Dynamics 365 Business Centrala bila uspješno izvedena potrebna je kvalitetna priprema implementacije. Kako svaki korisnik ima različite potrebe kojima želi riješiti svoje izazove u poslovanju potrebno je svakom projektu pristupiti drugačije te ga prilagoditi situaciji. Upravo je zbog toga bitno proći pripremu implementacije kako bi se odredile glavne smjernice nadolazećeg projekta. Pripremu radimo po Sure Step projektnoj metodologiji. Glavne aktivnosti pripreme su: snimka stanja, planiranje projekta, izrada tender dokumentacije, optimizacija, priprema projekta.
Snimke stanja
Snimka stanja prvi je korak u pripremi implementacije. U ovom koraku potrebno je prikupiti odgovarajuće informacije kako bismo mogli definirati vaše stvarne potrebe. Tu provodimo vrijeme s vama, kako bismo napravili analizu postojećeg sustava kojeg koristite te napravili pregled svih poslovnih procesa u vašem poduzeću. Bitno je vidjeti na koji način obavljate poslovne procese te u razgovoru s vama uvidjeti u kojim trenucima neka aktivnost koči vaš rad, kako bismo mogli postaviti ”dijagnozu” tj. znali što sve novi sustav treba podržavati i na koji način. Na temelju podataka koje prikupimo u stanju smo vam dati prijedlog idejnog rješenja u okvirnoj ponudi za projekt.
Odabir pravog rješenja
Rješenje koje će korisnik odabrati kao informacijski sustav (aplikacija ili više aplikacija) mora podržavati poslovne procese korisnika, odnosno mora odgovarati potrebama korisnika. Drugim riječima, rješenje je potrebno odabrati vrlo pažljivo i stručno. Odabir rješenja ne znači samo odabir aplikacija koje će se koristiti, nego i uključuje i upravljanje očekivanjima. Odnosno, pravo rješenje nije samo ono koje će ispuniti sve želje korisnika, nego ono koje će ispuniti stvarne potrebe korisnika, ali uz adekvatnu financijsku naknadu, adekvatno angažiranje resursa korisnika, te rješenje koje će biti implementirano u određenom vremenskom periodu. Upravljanje očekivanjima se odnosi na usklađivanje svega navedenog.
ESKA tim pomaže korisnicima u sricanju vlastitih potreba, provjeri procesa, te u formiranju kriterija odabira rješenja. ESKA tim funkcionira samostalno ili kao dio partnerskog tima.
Planiranje projekata
Nakon provedene snimke stanje (analize vašeg sustava i poslovnih procesa) sljedeći korak jest planiranje projekta što znači da se definiraju resursi , vrijeme i budžet potrebni za realizaciju projekta. U ovom koraku se također bira optimalno rješenje za vaše potrebe, te se odabire optimalna metodologija za provedbu projekta ovisno o vašim potrebama i mogućnostima.
Izrada tender dokumentacije
Ukoliko vaša tvrtka planira objaviti natječaj za novim sustavom ili više njih potrebna vam je natječajna ili takozvana ”tender” dokumentacija. Dopustite nam da za vas pripremimo tender dokumentaciju koja će detaljno opisati što sve vaš novi sustav treba sadržavati i koje kriterije treba zadovoljiti. Ova dokumentacija izrađuje se nakon što napravimo snimku stanja vašeg sustava i upoznamo se s vašim potrebama. Pregledom sustava i vaših poslovnih procesa znat ćemo točno kakvo rješenje vam treba i što sve novi sustav mora podržavati tako da ćete bezbrižno moći stupiti u potragu za novim idealnim rješenjem.
Optimizacija IT podrške procesima
Cilj nam je pomoći vam u stvaranju dinamične, sigurne i produktivne okoline za rad. Pritom nudimo usluge optimiziranja IT infrastrukture, analiziranja troškova i ocjenjivanja efikasnosti procesa. Temeljitom analizom isplativosti i djelotvornosti procesa dolazite do znatnih ušteda u dizajniranju IT sustava i stvarate preduvjete za visoku produktivnost.
Priprema projekata
U posljednjoj pripremnoj fazi pokreće se sam projekt. Priprema projekta obuhvaća sve aktivnosti potrebne za formiranje tima i radnog okruženja, izradu plana projekta te upoznavanje tima sa svrhom i standardima rada na projektu.
ESKA d.o.o. Selska cesta 217, Zagreb Tel.: +385 (1) 5630 180
Fax: +385 (1) 5630 199 E-mail: pitaj@eska.hr